måndag, april 26, 2010

Brunna hellrunner(s)

I lördags sprang jag Kvarnloppet i Jakobsberg, 10 km. Slutade tvåa på nytt personligt, 34:58. Hade inte räknat med, men hoppats på en tid under 35 min. Sänkte mig 50 sek. På bilden är det jag och ettan efter ca 2 km. Vid 3 km kunde jag inte hänga på längre och blev slagen med 50 sek i mål. Hedersmedlemmarna i Brunna Hellriders var givetvis på plats. Kul att kunna bjuda på ett resultat för en gångs skull :-)
I går blev det långcykling med lite folk från Happy, där delar av Continental test team var på plats. De ska köra Vätternrundan under 7,5 timmar har de tänkt. Vi avverkade 16,5 mil på Södertörns fina vägar. Vi körde ner till Torö på slingringa och kuperade vägar i en ganska seg motvind, men med solen i ansiktet. Sen blev det medvind och raksträcka hem med hög fart. Riktig skoj runda.
Sammanfattningsvis: En magisk helg!
Ciao

1 kommentar:

  1. Aha.Tyckte att den där Triathlon-killen var bekant men kunde inte komma på det då.
    Själv persade jag med blygsamma 47:05

    SvaraRadera