fredag, november 13, 2009

Friday!

Vissa ser på Idol (när ska dom lägga ner?), andra plågar sig med inomhuscykling en fredagskväll. Idag blev det lite blandat intervall och all-out. Benen kändes inget vidare och träningspasset går till historien som skitpass! Veckan har dock bestått av många bra träningspass och steget till decemberträningen känns allt mindre. Gjorde 90 min löpning i novembermörkret på ett par slitna ben i onsdags, inte illa för en tjockis, 81 kg visade vågen senast.

I helgen ska det pluggas, ska försöka klämma in ett löpintervall och ett 90 min distans har jag tänkt.

Idag kom mina nya hjul på posten, hem till dörren. Sweet! Jag saknar dock däck och kassett, premiären blir nog inte förrän till våren. Egentligen konstig tidpunkt att köpa dessa, men jag slog till när Pundet var som lägst (beställda från England) och sparade några kronor. Så nu har jag allt jag behöver. Inga nya prylar förrän resultat gjorts, ska sätta upp ett belöningssystem lite senare.

Planet X

Trevlig helg!
Magnus

3 kommentarer:

  1. Innan nån annan säger det; tryckfel på framhjulet, haha. Kvalité!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken på vad du har för kostupplägg? Imponerande hur mycket du tränar!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har inget speciellt upplägg för kosten. Förut brydde jag mig mycket mer om vad jag åt, men jag antar att det går lite per automatik just nu. Kan dock nämna att jag inspireras av Jonas Coltings tankar kring kost och idrott.
    Ha det gott!

    SvaraRadera