tisdag, april 07, 2009

Pseudo proffs

När det inte står jobb på schemat så styr träningen oftast min dag. Så har det blivit den här veckan och idag tog jag en cykeltur i Roslagen. Eftersom gårdagens snabbpass inte blev så hårt som jag hoppats, trots 10 mil, så hade jag både sug och pigga ben för en cykeldag till.
Det blev 12 mil varav en del på Roslagsbanan. Strålande sol hela tiden och varierande vind. Eftersom jag körde själv var det segt emellanåt i motvinden. Vägarna i där uppe är helt fantastiska, och jag börjar hitta som i min egen bakficka. Totaltiden landade på 4:15, så ett snitt på 29 nånting. Jag passade även på att testa nya krukan, den satt perfekt på skallen och kändes knappt av.
Nu har jag lyckats få ihop 40 mil på 4 cykeldagar senaste veckan. Helt okej!
Jag tog även några bilder med mobilen.
/Magnus

1 kommentar:

  1. Citat: "Eftersom gårdagens snabbpass inte blev så hårt som jag hoppats"...

    Haha, jösses jag käkade upp halva styrlindan under det passet:)

    SvaraRadera