fredag, september 18, 2009

Slut på säsongen

Beslutade idag att sälja min start till Lidingöloppet och därmed ses säsongen som avslutad. Jag ska förvisso köra Roslagshösten på söndag, men det är ingen tävling och jag har inga prestationsmål. Jag känner mig mätt på denna säsong och är verkligen nöjd; alla mål är uppnådda; Ironman, tiderna på marathon och halvmarathon, kört duathlon och triathlon tävlingar, lärt mig simma.
Nu ser jag fram emot lite rekreationsträning och grovplanering av nästa säsong, samtidigt som jag kan njuta av några kalla och lägga på mig lite vikt.

Tanken är nu att det blir förberedande träning fram till december då jag ska dra igång den aerobiska träningen. Jag kommer satsa på rörlighet, stabilitet och balans först och främst, sedan styrka och till slut power.

Ser fram emot nästa säsong, som kommer innehålla några högt uppsatta mål. Inspirerande!

Dags att vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar