tisdag, augusti 24, 2010

Gott och blandat

I söndags körde jag ett varv runt halva mälaren (21 mil) med ett gäng från Happymtb. Det blev en riktigt bra runda. Benen kändes bättre än de gjort på hela sommaren. I de fartökningar som blev lite varstans så svararade benen bra. Hälsenan som jag hade problem med efter 100-milaren i Örebro i mitten på juli har jag inte haft några känningar av. För att motivera mig själv att cykla mer har jag utmanat mig själv att jag ska cykla 2011 mil inom ett år med start nu i söndags. De ska vara avverkade innan starten på Paris Brest Paris den 21 augusti nästa år. I högerspalten går det att följa nedräkningen. På lördag har jag planerat att köra 60-milaren från Täby. Det blir nonstopkörning som gäller. Att komma under 24 timmar vore riktigt skoj. Men det beror lite på vilka andra som kör och deras målsättning och att vädret blir hyfsat. /Mattias

1 kommentar: